Handelsbetingelser

Handelsbetingelser ved køb på Bille Bølles webshop Betaling BILLE OG BØLLE APS modtager betaling med VISADankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i (DKK) Danske kroner og incl. moms. BILLE OG BØLLE APS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Levering BILLE OG BØLLE APS leverer i løbet af 1-2 hverdage ved ordre indgået inden kl. 12. Reklamationsret Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet. BILLE OG BØLLE APS vil dække returneringsomkostninger pga. reklamation i et rimeligt omfang. Ved returnering Ved reklamation SKAL returnering aftales inden forsendelse ved at kontakte Bille og Bølle Tlf: 2080 1817 eller mail: mail@billeogboelle.dk Efter aftale skal produktet sendes til: BILLE OG BØLLE Holbergarkaden 5 4180 Sorø Vedlagt reklamationsseddel som kan hentes på billeogboelle.dk Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav. Refusion Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Fortrydelsesret Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@billeogboelle.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du på www.billeogboelle.dk under info. Varens stand, når du sender den retur Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i vores fysiske butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Klagemuligheder – oversigt og links: Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: Center for Klageløsning Nævnenes Hus, Toldboden 2 8800 Viborg Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: mail@billeogboelle.dk